dimecres, 4 de març del 2009

CONCLUSIONS INICIALS PAC 1.1



He de ser sincera i expressar-vos que la meva impressió a l'hora de realitzar l'avaluació inicial fou de respecte. Reconeixo que ja abans de començar em feia certa "por" l’assignatura. La por és per no saber si estaré a l’alçada. He de reconèixer que no sóc molt amiga de les noves tecnologies, i els meus coneixements previs a la realització de l'assignatura són molt pocs. Ara que ja estic aquí i vaig intentant ensortir-me'n, prometo posar-hi totes les ganes i l’esforç, tot i que no sé si això serà prou. Ja es diu, amb l'esforç no n'hi ha prou, però cal esforç per aconseguir les fites! No vull semblar una persona pessimista perquè aquest no sol ser el meu tarannà, però sí sóc realista!! M'ho agafaré amb humor, crec que serà millor!